Locuri de vizitat

România pas cu pas – Recomandare cazare Praid: Biscontini’s Apartman

Laura a avut săptămâna trecută vacanță, așa că am profitat și eu ca să iau o pauză de la agitația cotidiană și am mers în Praid. Sunt deja vreo 5 ani de când mergem în Praid pentru cura terapeutică cu aerosoli salini. Anul acesta nu am mai găsit cazare la hotelul unde am stat anii trecuți, așa că am optat pentru cazare la pensiunea  Biscontini’s Apartman. Bine am făcut, pentru că aceasta ne-a depășit cu mult așteptările și ne-am simțit tare bine în această oază de liniște!

Biscontini’s Apartman

Pensiunea se află într-o zonă mai liniştită din Praid, dar destul de aproape de salină: 10 minunte de plimbare lejeră ne-au fost suficiente pentru a ajunge la salină!

Pensiunea este relativ nouă (am înțeles că funcționează din vara anului 2017), apartamentele sunt spațioase, luminoase și sunt dotate cu o bucătărie mică și baie proprie.

Biscontini's Apartman din Praid Biscontini's Apartments din PraidBiscontini's Apartments din PraidBiscontini's Apartments din PraidBiscontini's Apartments din Praid

Dormitorul şi livingul

Dormitorul şi livingul sunt împreună şi sunt dotate cu un pat matrimonial, o canapea extensibilă, două noptiere, o comodă şi un televizor.

Biscontini's Apartments din PraidBiscontini's Apartments din PraidBiscontini's Apartments din Praid Biscontini's Apartments din Praid

Bucătăria

Apartamentul are şi o mică bucătărie dotată cu: frigider, cuptor cu microunde, fierbător de apă, espressor de cafea. Tot în zona bucătăriei se află o masă cu patru scaune. De asemenea, bucătăria este dotată cu veselă, tacâmuri, pahare, prosoape de bucătărie, etc.

Din bucătărie lipseşte aragazul, dar proprietarul construieşte în curte o bucătărie exterioară (mi-a spus că până la primăvară va fi gata), unde se va putea găti la aragaz, va fi un cuptor de pizza şi un grill.

Biscontini's Apartments din Praid

Curtea

Curtea este mare şi bine îngrijită! Există un balansoar, un foişor, şezlonguri, o trambulină, o cuşcă cu 2 iepuraşi (la cerea copiilor, proprietarul îi mai lasă liberi prin curte) şi o pisică.

Biscontini's Apartman din Praid

Biscontini's Apartments din PraidBiscontini's Apartments din Praid

Pisicuța venea în fiecare dimineață la noi la geam, spre bucuria Laurei!

Am avut noroc de o săptămână cu vreme superbă (la prânz au fost peste 20 de grade în fiecare zi), așa că Laura s-a jucat destul de mult prin curte cu ceilalți copii cazați în pensiune, sau cu pisica și cei doi iepurași. Ne-am și plimbat mult: în două zile am fost la Sovata, iar într-o după-masă am vizitat Canionul de sare din Praid (revin zilele următoare cu link).

Dacă aveți nevoie de cazare în Praid, eu vă recomand să încercați această pensiune: Biscontini’s Apartman!

Voi ce recomandări de cazare în Praid aveți? Ați stat undeva și v-a plăcut?

Numele meu este Adriana şi îţi urez Bun venit pe blogul Stilul meu de viață! Este un blog pentru părinți și copii, unde veți găsi multe idei despre: joacă, educaţie, organizare, gătit simplu & viaţa noastră de zi cu zi. Îţi mulţumesc pentru vizită şi te mai aştept cu drag în căsuţa mea virtuală! Despre mine & Blog ⇢