Locuri de vizitat

Vacanta noastra la mare – 2015!

De câteva zile ne-am întors din vacanța de la mare. Și în acest an am ales Bibione, Italia ca și destinație de vacanță.

Bibione, Italia

Am ales aceași destinație pentru că:

• anul trecut ne-am simțit tare bine aici; despre vacanța noastră de anul trecut puteți să citiți aici: Bibione – povestea vacanței noastre (1), Bibione – povestea vacanței noastre (1)
  • Bibione este o stațiune dedicată în special familiilor cu copii (am văzut aici foarte mulți copii – de la bebeluși de câteva săptămâni până la adolescenți)
  • stațiunea este curată, plaja este foarte lată, iar intrarea în mare este lină
  • pe plajă sunt amenajate foarte multe locuri de joacă gratuite pentru copii

Am ales începutul de sezon din două motive:

• prețul mai mic la cazare (astfel în loc de 7 zile în plin sezon estival ne-am permis să stăm 11 zile)
  • pentru a evita aglomerația din plin sezon

Am ales să închirim un apartament pentru că:

• prețul unui apartament/noapte este mult mai mic decât prețul unei nopți la hotel
  • apartamentul pe care l-am ales noi s-a aflat la 500 m de plajă, a fost răcoros (clădirea a fost inconjurată de pini inalți) și a fost complet utilat
  • în apropiere de apartament a fost un supermarket EuroSpar cu prețuri foarte bune
  • nu m-a deranjat să gătesc (oricum am gătit mâncare ușoară: supe de legume, pește, fructe de mare, etc) și să spăl vase în concediu (m-a ajutat și soțul meu)
  • nu m-a deranjat să duc gunoiul și să mătur pe jos din când în când.

Cum am petrecut cele 11 zile:

• am avut parte și de zile ploioase (într-o zi a fost chiar o furtună serioasă), și de zile cu cer noros și de zile cu mult soare; ne-am bucurat de fiecare zi în parte și ne-am organizat în funcție de vremea de afară
  • nu am avut acces la internet (mi-am verificat doar de două ori mail-ul de pe telefonul soțului); trebuie să menționez faptul că articolele care au apărut în această perioadă pe blog le-am scris înainte să plec în concediu și le-am planificat să apară în anumite zile; nu credeam că o să pot rezista așa de mult timp fără acces la internet, dar am reușit și pot să spun că a fost chiar foarte bine să mă rup puțin de mediul online
  • am profitat cât de mult am putut de soare, apă și nisip
  • am petrecut o zi frumoasă în compania prietenilor noștri, care deși sunt în plin proces de mutare în casa noua și-au făcut puțin timp și pentru noi
  • mi-am petrecut ziua de naștere pe malul mării, și ce poate fi mai frumos decât o zi în care să primești cadouri surpriză, să-ți răsfeți picioarele în nisipul cald de pe malul mării și să primești multe scoici frumoase culese cu drag de către copilul tău?

Vă doresc să aveți o vacanță frumoasă, indiferent de locație pe care ați ales-o!

Numele meu este Adriana şi îţi urez Bun venit pe blogul Stilul meu de viață! Este un blog pentru părinți și copii, unde veți găsi multe idei despre: joacă, educaţie, organizare, gătit simplu & viaţa noastră de zi cu zi. Îţi mulţumesc pentru vizită şi te mai aştept cu drag în căsuţa mea virtuală! Despre mine & Blog ⇢

7 comentarii

• Roxana

Am fost si noi in urma cu 2 sau 3 ani in Bibione, e o statiune foarte frumoasa! Ati mers cu masina? Noi am profitat de ocazie si am vizitat si Venetia 🙂
    Pentru anul acesta am ales Turcia, am vrut relaxare maxima, fara nicio bataie de cap. E prima data cand alegem vacanta UAI, pana acum ne ocupam noi de toate. Ne place si una si alta. In vacanta UAI 7 zile e mai mult decat suficient pentru noi 🙂 Sa nu ai nicio grija devine plictisitor la un moment dat, mai ales ca noi suntem obisnuiti sa fim activi.
    Sa va tina cat mai mult starea de bine si energia acumulata in vacanta!

• adriana

Am mers cu masina, dar in acest concediu am vrut doar relaxare, asa ca nu am facut nicio deplasare prin zona. In urma cu 3 ani am vizitat si noi Venetia, dar L. a fost mult prea mica ca sa-si mai amintesca ceva. Poate anul viitor, daca vom merge tot acolo…
      In Turcia inca nu am fost, dar am auzit doar lucruri bune de la oamenii care au fost acolo in concediu, asa ca pe viitor nu excludem nici aceasta varianta.

• Luiza

Sa va fie de bine vacanta si sa pastrati cat mai mult Zen-ul! :))
    Noi nu o sa mergem nicaieri in vacanta dar stand la malul marii e ca si cum suntem in vacanta zilnic :))