Locuri de vizitat

Milano în 5 zile și 90.000 de pași [ziua1]

Pentru vacanța de Paște 2023 am ales ca și destinație Milano, unde am stat 5 zile (de fapt, 3 zile pline și 2 jumătăți: ziua sosirii și ziua plecării). Cu toate că am umblat mult (am făcut undeva în jur de 90.000 de pași), nu am reușit să vedem tot ce ne-am propus.

Milano

Ziua 1 – Zbor Cluj Napoca – Milano Bergamo, vizită la Muzeul de istorie naturala (Museo Civico di Storia Naturale di Milano)

Am zburat din Cluj Napoca cu compania Wizz Air, iar zborul a durat aproximativ 2 ore. Am aterizat pe aeroportul Milano Bergamo, iar pentru a ajunge în Milano am luat trenul din gara din Bergamo. În Milano ne-am cazat la Hotel MEININGER Milano Lambrate, un hotel situat în apropierea Gării Centrale din Milano și a stației de metrou Loreto, de unde am avut legătură spre orice zonă a orașului.

***

În prima zi am ales să vizităm Muzeul de istorie naturală (Museo Civico di Storia Naturale di Milano). Muzeul găzduiește numeroase expoziții de minerale, fosile, schelete și animale conservate.

Am admirat aici diverse eșantioane minerale, minereuri, roci, meteoriți, cristale și pietre prețioase recoltate din întreaga lume (am văzut chiar și câteva exponate care au fost aduse din România).

Galeria cu schelete de dinozauri a fost și ea foarte interesantă:

Muzeul găzduiește o colecție impresionantă de animale împăiate și peste 100 de diorame de mari dimensiuni (cea mai mare colecție din Italia) care reprezintă diferite ecosisteme.

Continuarea aici: [ziua2], [ziua3], [ziua4], [ziua5].

Numele meu este Adriana şi îţi urez Bun venit pe blogul Stilul meu de viață! Este un blog pentru părinți și copii, unde veți găsi multe idei despre: joacă, educaţie, organizare, gătit simplu & viaţa noastră de zi cu zi. Îţi mulţumesc pentru vizită şi te mai aştept cu drag în căsuţa mea virtuală! Despre mine & Blog ⇢